בכחול לבן מאיימים: "נבחן אפשרויות פוליטיות"; הליכוד: "לא מתרגשים"

איתי גדסי No Comments on בכחול לבן מאיימים: "נבחן אפשרויות פוליטיות"; הליכוד: "לא מתרגשים"

בכחול לבן דורשים לקדם את העברת תקציב המדינה החד שנתי עד סוף השנה, בליכוד תקפו בחריפות את האיום מכחול לבן, "בושה שכחול לבן מאיימים בבחירות בעיצומו של משבר הקורונה בגלל פייק סקר אחד"

נתניהו וגנץ במליאה
גנץ ונתניהו צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השרה אורית פרקש מכחול לבן התייחסה היום (רביעי) לסוגיית העברת תקציב המדינה ואמרה כי צריך להעביר בממשלה בהקדם את תקציב 20-21, בכחול לבן איימו כי יו"ר המפלגה בני גנץ יציב אולטימטום להעביר את תקציב המדינה עד סוף השנה תוך עבודה שתתחיל מעכשיו על תקציב המדינה במשרד האוצר, כדי למנוע תחנת יציאה מהסכם הרוטציה.

בליכוד תקפו בחריפות את האיום מכחול לבן, "לראש הממשלה נתניהו יש רקורד ארוך ומוכח בהחלטות כלכליות שהביאו את ישראל לשיאים. ראש הממשלה הביא יותר תקציבי מדינה מוצלחים מכל מנהיג עולמי אחר. הוא לא מתרגש מניסיון מביש של כחול לבן לחלץ את עצמם מקריסתם בסקרים"

בליכוד הוסיפו לתקוף, "בושה שכחול לבן מאיימים בבחירות בעיצומו של משבר הקורונה בגלל פייק סקר אחד. שלושה סקרים ב-24 השעות האחרונות מראים שהליכוד שומר על כוחו. בינתיים, כחול לבן מתרסקים בכל הסקרים".

בכחול לבן הגיבו לליכוד ואמרו, "המתקפה הישירה של נתניהו על כחול לבן בגין הדרישה החד משמעית לאשר את תקציב המדינה לשנת 2021 מבטאת פאניקה עמוקה ומדאיגה מאוד בנוגע ליכולת העמידה תחת לחץ הסקרים וכישלון הדוגמא האישית שלו ושל מקורביו בשמירה על בריאות הציבור".

במפלגה הבהירו: "כחול לבן תמשיך לעמוד על אישור תקציב ל-2021. כל ניסיונות החבלה והפגיעה באזרחי ישראל יובילו לבחינה מחדש של מגוון אפשרויות פוליטיות מהן נמנענו עד כה".

יש לציין, כי יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מנסה לקדם בימים האחרונים מהלך חסר תועלת בבחינה ראשונית, להחליף את ראה"מ בנימין נתניהו במועמד אחר מקואליציה חדשה שתתגבש, כחול לבן ינסו להציב את יוזמת לפיד כאיום.



0 תגובות